Webshopunkon keresztül elérhető szolgáltatásaink megrendelését amennyire csak lehetett, leegyszerűsítettük. A Megrendelés elküldése gomb megnyomásával a szolgáltatás igénybevétele azonnal megjelenik a rendszerünkben, és amennyiben a Pénztár oldalon a Megjegyzés rovatba a megrendelő bankszámlaszáma is feltüntetésre kerül, rövid időn belül elküldésre kerül a számla, ami a számlázórendszer (Billingo) üzemeltetőjének jóvoltából egyszerűen kiegyenlíthető.

Amikor a megrendelés alapján kiállítjuk a számlát, a vevő netbankjába (amennyiben használja) egy Fizetési kérelem érkezik.

Hogyan működik a Fizetési kérelem?

Az utalandó összeg és az utaláshoz szükséges adatok a számlakiállításkor automatikusan, emberi közreműködés nélkül megjelennek a vevő netbankjában. A vevő pedig eldöntheti, hogy a kérelem elfogadásával ott és azonnal elindítja-e az utalást.

Maga a Fizetési kérelem még nem valódi pénzmozgás, a jóváhagyással azonban elindul az utalás és másodperceken belül kifizetésre kerül részünkre az összeg.
Ez a funkció jelenleg az alábbi bank ügyfeleinél érhetőek el: OTP Bank, Takarék Bank, Budapest Bank, Erste Bank és Raiffeisen Bank. Reméljük, hogy a számlázórendszer fejlesztője hamarosan a többi bank esetében is elérhetővé teszi ezt a funkciót.

Lentebb azon szolgáltatásaink láthatóak, amelyeknél ez a megrendelési forma már működik.

A többi szolgáltatásunk esetében továbbra is árajánlat alapján dolgozunk.