Ki fog engem olvasni? 2. – Marketing tippek 3.
Kezdő íróként mire figyelj megjelenés után
Megjelent a könyv, és jó lenne elmerülni az új regény írásában, azonban nem minden író teheti meg, hogy marketingest fizessen, mivel az olvasók figyelmét fel kell hívni a könyvre. Ezért kénytelen maga elvégezni ezt a feladatot.
Az ilyen reklámra sajnos a ChatGPT csak korlátozottan képes, mivel minden könyv más, és itt nem lehet olyan tulajdonságokra helyezni a hangsúlyt, minthogy ez a könyv mennyivel több kiegészítővel rendelkezik, milyen könnyű tisztán tartani, vagy a versenytársaihoz képest az ár/érték arány kiváló. Mellette a ChatGPT statisztikai alapon állít össze szöveget, azaz, megvizsgálja, hogy a könyvekhez milyen szövegeket szokták írni, és az alapján állít össze ő is egy szöveget, ami így nagyban azonos lesz sokmillió másik könyv reklámszövegével.
Így pedig elég nehéz kitűnni közülük és megszólítani az olvasót.
Szóval marad az író (vagy mégiscsak felkér rá egy marketingest), aki ismeri a könyvét, így könnyedén tud róla írni egy rövid összefoglalót, bemutatót, amivel ajánlani tudja.
Ebben a bejegyzésben pár tippet szeretnénk adni, amire szükséged lehet megjelenés után, hogy a könyved eljusson az olvasókhoz.
A teljes bejegyzés A Szerkesztő válaszol blogon olvasható.
További tippek
További marketing tippekért keresd fel A Szerkesztő válaszol blogot.
Iratkozz fel hírlevelünkre
A feliratkozással biztos lehetsz abban, hogy a Stílus és Technika semmilyen újdonságáról nem maradsz le. Legyen az pályázat, induló kurzus, akció vagy friss tartalom.
0 hozzászólás